Zendesk Chat: Live Chat Programvara för Bättre Kundsupport
Zendesk Chat är en pålitlig och väl använd live-chatt programvara för företag och småföretag. Med iPhone- och iPad-appen kan användare få tillgång till många av de fantastiska funktioner som finns på webbpanelen.
Genom att nå ut till kunder via chatt ökar företag sina chanser att göra ett köp med tre gånger. Gå med i över 200 000 webbplatser som redan använder Zendesk Chat för att ge bättre support till sina kunder.
Appen erbjuder flera fördelar, inklusive möjligheten att fortsätta chatta med en kund på iPaden samtidigt som man använder andra appar, tack vare fullt stöd för multitasking med Slide Over och Split View. Den främjar också bättre samarbete mellan agenter när de är på språng med agent-till-agent-chattar.
Misslyckas aldrig med att se ett chattmeddelande från en kund med fullt stöd för push-meddelanden, och hantera, övervaka och svara på besökares konversationer var som helst. Appen möjliggör sömlös växling mellan den online webbpanelen och mobilapparna, vilket säkerställer att konversationer kan fortsätta från där de slutade.
Med genvägarna kan agenter förbättra svarstiden och minska skrivtiden. Realtidsinformation om vem som är online på din webbplats möjliggör engagemang med nya leads. Dessutom ger appen värdefulla insikter genom att visa de senaste sidorna som besökts på din webbplats och besökares tidigare chatt-historik.